Feci güldüm kardeş

ismailbayhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende hobi oldu her sene giriyorum sınava girmesem garip oluyorum

ben şöyle yapıyorum soruya bakıyorum seçeneklere bakıyorum kafadan işlem yapıyorum en yakın sonucu işaretliyorum