• 23-02-2015, 10:38:56
    #82
    Aöf'de soruları biraz mantıklı cevaplasanız bile geçersiniz derslerden,
    Çan eğrisi sistemi gerçekten çok iyi oldu, ben bu dönem 8 dersten sınava girdim, 8'in de de geçtim, Ortalama 2 üzeri olduğu için ve dersler konusunda hiçbir bilgim yoktu.
  • 23-02-2015, 14:15:26
    #83
    Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aöf'de soruları biraz mantıklı cevaplasanız bile geçersiniz derslerden,
    Çan eğrisi sistemi gerçekten çok iyi oldu, ben bu dönem 8 dersten sınava girdim, 8'in de de geçtim, Ortalama 2 üzeri olduğu için ve dersler konusunda hiçbir bilgim yoktu.
    Ah ortalamayı 2nin üstüne bende çıkarabilseydim geçecektim ama 1.70'de kaldık..
    Neyse artık bahar döneminde çıkaralım hepsinden geçelim..
  • 09-03-2015, 23:54:14
    #84
    Bahar dönemi geldi çattı!.
    Çalışmaya başladık mı arkadaşlar?
  • 10-03-2015, 08:32:27
    #85
    WebHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahar dönemi geldi çattı!.
    Çalışmaya başladık mı arkadaşlar?
    Çıkmış sorulara başladım sayılır ezberleyip denemeyeceğim bunda bakalım kısmet
  • 10-03-2015, 23:40:31
    #86
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıkmış sorulara başladım sayılır ezberleyip denemeyeceğim bunda bakalım kısmet
    Kolay gelsin hocam
  • 17-04-2015, 17:37:30
    #87
    Beyler ne yaptınız kimseden ses yok bu sınavlarda
  • 19-04-2015, 18:20:43
    #88
    kamu yönetimi 3. sınıf son bir hafta bakabildim derslere dolayısıyla kötü geçti. finale birşeyler yapacaz artık.
  • 19-04-2015, 18:23:39
    #89
    konu arkalarındaki özetlere çalışaral bitirdim ben hiç bir ek kitap çıkmış soru vs. incelemedim ünite sonlarındaki özetleri bir ya da maksimum iki defa okuyup sınava girdim 4 yılda iki tane dc falan var digerlerini de gayet güzel notlar ile geçtim tavsiye ederim
  • 20-04-2015, 01:11:41
    #90
    bakalım mezun edicekler mi

    Finansal tablo analizi çok zordu