Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aöf'de soruları biraz mantıklı cevaplasanız bile geçersiniz derslerden,
Çan eğrisi sistemi gerçekten çok iyi oldu, ben bu dönem 8 dersten sınava girdim, 8'in de de geçtim, Ortalama 2 üzeri olduğu için ve dersler konusunda hiçbir bilgim yoktu.
Ah ortalamayı 2nin üstüne bende çıkarabilseydim geçecektim ama 1.70'de kaldık..
Neyse artık bahar döneminde çıkaralım hepsinden geçelim..