konu arkalarındaki özetlere çalışaral bitirdim ben hiç bir ek kitap çıkmış soru vs. incelemedim ünite sonlarındaki özetleri bir ya da maksimum iki defa okuyup sınava girdim 4 yılda iki tane dc falan var digerlerini de gayet güzel notlar ile geçtim tavsiye ederim