birkaç şey sorucam
2014 LYS Açıklandı ( acele bakın )
133
●7.001
- 29-06-2014, 23:03:48zonguldakda makina müh. okuyan varmı aramızda ? yada makina mühendisliği okuyan arkadaş ?
birkaç şey sorucam
- 29-06-2014, 23:45:122 yıllık (sınavsız ) tercihlerde öncelikler şu şekilde:Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okul Türü : Anadolu Teknik >Teknik Lise>End. Meslek Lisesi>meslek lisesi diye sonra ise
Mezuniyet yılı öncelik 2014 mezunları sonrada 2013 , 2012 diye gider.
Ege dokuz eylül yapıştır tercihlerde - 30-06-2014, 03:45:20Sakarya ya sadece Ankara-İstanbul arası geçerken otoban için uğrayın, başka işiniz olmasın
7 sene kaldım Sakarya-Serdivan da. Kiralar pahalı, eğlence kültürü yok, alkollü mekan zaten %1 , kampüs konum olarak iyi ama sürekli yağmur yağar aktivite yapılmaz, okulda fakülteler arası iletişim kurmak çok zordur öğrenci etkinlikleri hep göstermeliktir, bahar şenlikleri önümüzdeki yıldan itibaren olmayacak (olursa da sadece 1 gün olacak), halkı zaten anlaşılmaz
, her yer şahinci ve hondacı dolu ( gürültü yapan ama gitmeyen arabalara hazırlıklı olun
) , ulaşım hala büyük çoğunlukla magirus eski minibüslerle yapılıyor ( belediye otobüsleri var ama çok dolu oluyor ) , şehir merkezine yakın sadece 1-2 tane büyük avm var, part-time iş olanakları azdır.
İyi yanları yok mu elbette var ; yeşil bir şehirdir, gürültü patırtı pek olmaz, yürüyerek çoğu yere gidilebilir, okulda pek kimse kimseye karışmaz, şehir merkezinde her damağa hitap eden yemek bulunabilir, istanbul a yakındır.
Ancak eksileri yanında artıları biraz sönük kalır
- 30-06-2014, 04:06:22Keşke otoban başka yerden geçse de onun için bile uğramasalarduskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Söylediklerinin hepsine katılıyorum, yazacak olanlar iyi düşünsün. - 30-06-2014, 15:26:37Üyeliği durdurulduHocam bana küfür etsen bu kadar darılmazdım, Sakarya'yı yürekten seven birisi olarak negatif düşünceler benide negatif etkilemekte, çok moralim bozuldu şuanRasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2014, 16:00:17Ben olsam Ankara Hukuktan yana tercihimi kullanırdım. Ancak hangi mesleği ve şehri istiyorsanız ona göre tercih yapmanızda yarar var.Maybell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-06-2014, 17:43:58şöyle birşey var artık ipinden kurtulan avukat olmuş durumda, yani mesela ui veya işletmede mezun olduktan sonra nerden mezun oldugunda galatasaray demekde ayrı birşey o yüzden hala kararsızımZaferUstun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) , ulaşım hala büyük çoğunlukla magirus eski minibüslerle yapılıyor ( belediye otobüsleri var ama çok dolu oluyor ) , şehir merkezine yakın sadece 1-2 tane büyük avm var, part-time iş olanakları azdır.