Cevher adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
DAÜ ve kıbrıs hakkında yardım
41
●4.455
- 25-05-2014, 18:10:48En son magosa tarafına levent firması yurt yapıyordu devlet yurdu olarak ne oldu ne bitti bilmiyorum. Vergiden kaçmak için yurt yapmaya başladı büyük firmalar. Ev konusu da google'a kıbrıs kiralık ev, daire vs yazıp magosa kategorisine girip incele. Bildiğim kadarıyla lefkoşa ve Girne'ye göre daha ucuz.
- 25-05-2014, 18:18:20eyvallah , sınava kadar kafam rahat olsun istedim. şimdi daha rahat. Lys sonucuna göre haberleşiriz. Herkese teşekkürler ben ders calısayım 1 ay sonra belli olacakGuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2014, 18:54:47Kıbrıs'a gelirsen her zaman yardımcı olurum pm atman yeterliCevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

İyi dersler
- 25-05-2014, 20:15:02Türkiye'de bir çok aile çocuğunu okul için Kıbrısa gönderiyor güvenilir ve içi rahat etmesi için. Yaklaşık 2 sene orada kaldım Lefkoşa, Girne hergün giderdim biraz yanlızlık hissi verebiliyor ama okul için ideal diyebilirim gerçekten.
- 25-05-2014, 20:55:54Biraz yalnız kalıp hayatı öğrenmek lazım. 18 senedir oğlan çocuğu olarak poh pohlandık tabiri caizse biraz hayatı öğrenelim yani, haksız mıyım?hostbuldum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ABET var mesela . Bilmiyorum kafama yattı inşAllah kazanırım gerisi hallolurWoLeRiNe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana 500 liraya ev buluruz demişlerdi yarın samsun temsilciliğine uğrayıp bir danışayım bakalımGuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolasın, lys sonrası ilk işim sana pm atmak
- 25-05-2014, 21:45:20Üyeliği durduruldu4 yıllık Fakülteyi 7 yılda bitirdim. Keşke daha da uzatsaymışım diyorum. Girne'de okudum.
Okul + Ev + Beslenme ve diğerleri : Yıllık 20 Bin TL - Ama tam burslu giderseniz yıllık 10 Bin TL ye biter. Tabi bu miktar sizin yaşam tarzınıza göre artabilir. Kumarhane , Gece hayatı , Alkol vs v.s
Detaylı bilgi ve hayatı orada ucuza getirmenin yolları için pm atabilirsin
- 26-05-2014, 01:58:11Üyeliği durduruldubi fikir oluşsun
Kuzenim daü de yeni ev tuttular 3kişi 3+1 yıllık depozitosu kirası falan 15bine denk geldi kişi başı 5bin. ama ev çok güzel beğendim yani
- 26-05-2014, 08:30:45o zaman en iyisi ilk sene bi yurtta kalıcaz aga başka yolu yokTimeLordTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonraki sene ev bakarız artık şuan bu haliyle zor
yurt ve ev konusunu da tam öğrenebilirsen rahatlicam