Türkiye'de bir çok aile çocuğunu okul için Kıbrısa gönderiyor güvenilir ve içi rahat etmesi için. Yaklaşık 2 sene orada kaldım Lefkoşa, Girne hergün giderdim biraz yanlızlık hissi verebiliyor ama okul için ideal diyebilirim gerçekten.
Biraz yalnız kalıp hayatı öğrenmek lazım. 18 senedir oğlan çocuğu olarak poh pohlandık tabiri caizse biraz hayatı öğrenelim yani, haksız mıyım?
GAÜ Mühendislik kısmen zordur

Demedi deme :P
ABET var mesela . Bilmiyorum kafama yattı inşAllah kazanırım gerisi hallolur
Kıbrıs'a gelirsen her zaman yardımcı olurum pm atman yeterli
İyi dersler
Bana 500 liraya ev buluruz demişlerdi yarın samsun temsilciliğine uğrayıp bir danışayım bakalım

Sağolasın, lys sonrası ilk işim sana pm atmak