bi fikir oluşsun

Kuzenim daü de yeni ev tuttular 3kişi 3+1 yıllık depozitosu kirası falan 15bine denk geldi kişi başı 5bin. ama ev çok güzel beğendim yani
o zaman en iyisi ilk sene bi yurtta kalıcaz aga başka yolu yok

Sonraki sene ev bakarız artık şuan bu haliyle zor