Bizim okula daü den seminere gelmişlerdi ve okulu ben çok beğendim ve uzun zamandır aklımdaydı. Okulda tam burslu olarak ingilizce Bilgisayar Mühendisliği okumak istiyorum. Okulla ilgili bir kaygım yok ama çevremdekiler beni kıbrıstan soğutmak için elinden geleni yapıyorlar malesef.
Ben Gazimağusa da studyo daire gibi bir ev kiralamak istiyorum. Ortalama giderim v.b... bana bilgi verebilirseniz sevinirim. Yurt düşünmüyorum. Şimdiden herkese teşekkür ederim, hayırlı forumlar
DAÜ ve kıbrıs hakkında yardım
41
●4.455
- 25-05-2014, 16:04:04Üyeliği durdurulduAdam Kıbrıs ın gidilebilecek en güzel yerine gitmişCemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gideceksen GAÜ 'ye (Girne Amerikan Üniversitesi) gideceksin hem okulunu okuyacaksın , hem hayatını yaşayacaksın o kadar
- 25-05-2014, 16:15:42GAÜ kıbrıstaki en pahalı üniversitedir ve bence yer olarakta güzel değil. Lefkoşa Girne arası 30 dakika hem hayatını yaşamak hemde yatıp sınıfı geçmek istiyorsan Yakın doğu üniversitesine gideceksinBurdurWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Doğu akdenize gelirsek eğitim olarak Kıbrıs'ın en iyi okuludur ve Magosa'da ulaşım sorunu da pek yaşamazsın. Kıbrıs'ta ulaşımı üniversitelerin servisleri karşılıyor resmen.
Kıbrıs'ta hayat pahalıdır ancak Magosa'da biraz daha ucuzdur Girne ve Lefkoşa'ya göre. Kiralar sterlin üzerinden oluyor genelde ve öğrenciye senelik olarak kiralamaya çalışıyorlar.
Son olarak Kıbrıs'ta hayat öğrenciye pahalıdır. Çalışan için bence Türkiye yerine Kıbrıs'ta çalışmak daha iyi. - 25-05-2014, 16:23:25mesela ben dediğim bir ev tutsam eve giderim ne kadar olur?GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana kiralar 1000 dolar felan dendi mesela . Ben şuan ayda 1000 tl ev dahil göze aldım ama bundan daha fazlası için orda iş felan bulmam gerekecek
- 25-05-2014, 16:27:23http://www.kibristailan.com/?p=searc...ori_id%5D=9324Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benımde bır ıkı ay ıcınde girneye gitme ihitmalim var kesınleşirse gel beraber gidek
- 25-05-2014, 16:31:221 ay sonra lys var sonra kesinleşir işte haberleşirizCemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
memur çocuğu olarak uygunundan ev bulursam iyi olacak
- 25-05-2014, 16:33:34aynen benım durumumda 1 aya kadar kesınleşcek bakalım gidersek ıkımız ıcınde ıyı olur r10 kardeşliğiCevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gideceksen GAÜ 'ye (Girne Amerikan Üniversitesi) gideceksin hem okulunu okuyacaksın , hem hayatını yaşayacaksın o kadar 