• 25-05-2014, 15:50:35
    #1
    Bizim okula daü den seminere gelmişlerdi ve okulu ben çok beğendim ve uzun zamandır aklımdaydı. Okulda tam burslu olarak ingilizce Bilgisayar Mühendisliği okumak istiyorum. Okulla ilgili bir kaygım yok ama çevremdekiler beni kıbrıstan soğutmak için elinden geleni yapıyorlar malesef.

    Ben Gazimağusa da studyo daire gibi bir ev kiralamak istiyorum. Ortalama giderim v.b... bana bilgi verebilirseniz sevinirim. Yurt düşünmüyorum. Şimdiden herkese teşekkür ederim, hayırlı forumlar
  • 25-05-2014, 15:57:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ne gibi bir soğutma ? Kıbrıs da hayat şartları pahalıdır ulaşım araban yoksa çok büyük sıkıntıdır hele ki akşam 6 dan sonra
  • 25-05-2014, 15:59:17
    #3
    ben 1 ay staj için gittim kıbrısa girnedeydim kim ne derse desin boş ver git
  • 25-05-2014, 16:04:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    CemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 1 ay staj için gittim kıbrısa girnedeydim kim ne derse desin boş ver git
    Adam Kıbrıs ın gidilebilecek en güzel yerine gitmiş Gideceksen GAÜ 'ye (Girne Amerikan Üniversitesi) gideceksin hem okulunu okuyacaksın , hem hayatını yaşayacaksın o kadar
  • 25-05-2014, 16:15:42
    #5
    BurdurWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam Kıbrıs ın gidilebilecek en güzel yerine gitmiş Gideceksen GAÜ 'ye (Girne Amerikan Üniversitesi) gideceksin hem okulunu okuyacaksın , hem hayatını yaşayacaksın o kadar
    GAÜ kıbrıstaki en pahalı üniversitedir ve bence yer olarakta güzel değil. Lefkoşa Girne arası 30 dakika hem hayatını yaşamak hemde yatıp sınıfı geçmek istiyorsan Yakın doğu üniversitesine gideceksin

    Doğu akdenize gelirsek eğitim olarak Kıbrıs'ın en iyi okuludur ve Magosa'da ulaşım sorunu da pek yaşamazsın. Kıbrıs'ta ulaşımı üniversitelerin servisleri karşılıyor resmen.

    Kıbrıs'ta hayat pahalıdır ancak Magosa'da biraz daha ucuzdur Girne ve Lefkoşa'ya göre. Kiralar sterlin üzerinden oluyor genelde ve öğrenciye senelik olarak kiralamaya çalışıyorlar.

    Son olarak Kıbrıs'ta hayat öğrenciye pahalıdır. Çalışan için bence Türkiye yerine Kıbrıs'ta çalışmak daha iyi.
  • 25-05-2014, 16:23:25
    #6
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    GAÜ kıbrıstaki en pahalı üniversitedir ve bence yer olarakta güzel değil. Lefkoşa Girne arası 30 dakika hem hayatını yaşamak hemde yatıp sınıfı geçmek istiyorsan Yakın doğu üniversitesine gideceksin

    Doğu akdenize gelirsek eğitim olarak Kıbrıs'ın en iyi okuludur ve Magosa'da ulaşım sorunu da pek yaşamazsın. Kıbrıs'ta ulaşımı üniversitelerin servisleri karşılıyor resmen.

    Kıbrıs'ta hayat pahalıdır ancak Magosa'da biraz daha ucuzdur Girne ve Lefkoşa'ya göre. Kiralar sterlin üzerinden oluyor genelde ve öğrenciye senelik olarak kiralamaya çalışıyorlar.

    Son olarak Kıbrıs'ta hayat öğrenciye pahalıdır. Çalışan için bence Türkiye yerine Kıbrıs'ta çalışmak daha iyi.
    mesela ben dediğim bir ev tutsam eve giderim ne kadar olur?

    Bana kiralar 1000 dolar felan dendi mesela . Ben şuan ayda 1000 tl ev dahil göze aldım ama bundan daha fazlası için orda iş felan bulmam gerekecek
  • 25-05-2014, 16:27:23
    #7
    Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesela ben dediğim bir ev tutsam eve giderim ne kadar olur?

    Bana kiralar 1000 dolar felan dendi mesela . Ben şuan ayda 1000 tl ev dahil göze aldım ama bundan daha fazlası için orda iş felan bulmam gerekecek
    http://www.kibristailan.com/?p=searc...ori_id%5D=9324

    benımde bır ıkı ay ıcınde girneye gitme ihitmalim var kesınleşirse gel beraber gidek
  • 25-05-2014, 16:31:22
    #8
    CemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.kibristailan.com/?p=searc...ori_id%5D=9324

    benımde bır ıkı ay ıcınde girneye gitme ihitmalim var kesınleşirse gel beraber gidek
    1 ay sonra lys var sonra kesinleşir işte haberleşiriz memur çocuğu olarak uygunundan ev bulursam iyi olacak
  • 25-05-2014, 16:33:34
    #9
    Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ay sonra lys var sonra kesinleşir işte haberleşiriz memur çocuğu olarak uygunundan ev bulursam iyi olacak
    aynen benım durumumda 1 aya kadar kesınleşcek bakalım gidersek ıkımız ıcınde ıyı olur r10 kardeşliği