CemUter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 1 ay staj için gittim kıbrısa girnedeydim kim ne derse desin boş ver git
Adam Kıbrıs ın gidilebilecek en güzel yerine gitmiş Gideceksen GAÜ 'ye (Girne Amerikan Üniversitesi) gideceksin hem okulunu okuyacaksın , hem hayatını yaşayacaksın o kadar