Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ay sonra lys var sonra kesinleşir işte haberleşiriz memur çocuğu olarak uygunundan ev bulursam iyi olacak
aynen benım durumumda 1 aya kadar kesınleşcek bakalım gidersek ıkımız ıcınde ıyı olur r10 kardeşliği