Ben diyorum ki son 30 günde ortak bir tekrar etkinliği yapalım, elimde hızlandırılmış tekrar programı da var. O program üzerinden mevcut konuların minimum %40'ını tekrar ederiz. Uzun zaman önce çalıştığımız fakat aklımızda fazla yer etmemiş konuları da bu sayede tekrar ederiz. Ne diyorsunuz R10 Üniversite hazırlık ahalisi
Ben diyorum ki son 30 günde ortak bir tekrar etkinliği yapalım, elimde hızlandırılmış tekrar programı da var. O program üzerinden mevcut konuların minimum %40'ını tekrar ederiz. Uzun zaman önce çalıştığımız fakat aklımızda fazla yer etmemiş konuları da bu sayede tekrar ederiz. Ne diyorsunuz R10 Üniversite hazırlık ahalisi