• 06-02-2014, 21:56:47
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sınava 45 gün kadar bir süre kaldı arkadaşlar. Beni şimdiden stres tuttu. Dersehane sınavları nasıl geliyor.

    Benim hiç açıcı değil. istediğim YER 400 puan. Aldığım dersehanedeki puanlar 280-320
  • 06-02-2014, 22:02:20
    #2
    Vforward adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınava 45 gün kadar bir süre kaldı arkadaşlar. Beni şimdiden stres tuttu. Dersehane sınavları nasıl geliyor.

    Benim hiç açıcı değil. istediğim YER 400 puan. Aldığım dersehanedeki puanlar 280-320
    Biz dershaneye bile gidemiyoruz ne olacak şimdi ?
  • 06-02-2014, 23:54:16
    #3
    Ahh ah benim durumum da şuan kötü. En son sınavdan 338 puan yaptım ama 380 puan civarı yapmam lazım ilk sınavda
  • 07-02-2014, 00:02:41
    #4
    arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahh ah benim durumum da şuan kötü. En son sınavdan 338 puan yaptım ama 380 puan civarı yapmam lazım ilk sınavda
    Tm mi hocam ?
  • 07-02-2014, 00:09:56
    #5
    https://www.r10.net/r10-subeleri-amp-etkinlikleri/ burdan uzak durman lazım istediğin puanı alman için.
  • 07-02-2014, 00:13:00
    #6
    Vforward adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tm mi hocam ?
    Evet

    Ben diyorum ki son 30 günde ortak bir tekrar etkinliği yapalım, elimde hızlandırılmış tekrar programı da var. O program üzerinden mevcut konuların minimum %40'ını tekrar ederiz. Uzun zaman önce çalıştığımız fakat aklımızda fazla yer etmemiş konuları da bu sayede tekrar ederiz. Ne diyorsunuz R10 Üniversite hazırlık ahalisi
  • 07-02-2014, 00:24:48
    #7
    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/r10-subeleri-amp-etkinlikleri/ burdan uzak durman lazım istediğin puanı alman için.
    Oğlum bunun onla bi alakası yok hiç mi sosyal etkinliğe katılmayalım. r10 dan hukuk kazananda var

    arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet

    Ben diyorum ki son 30 günde ortak bir tekrar etkinliği yapalım, elimde hızlandırılmış tekrar programı da var. O program üzerinden mevcut konuların minimum %40'ını tekrar ederiz. Uzun zaman önce çalıştığımız fakat aklımızda fazla yer etmemiş konuları da bu sayede tekrar ederiz. Ne diyorsunuz R10 Üniversite hazırlık ahalisi
    Nasıl bir program hocam o
  • 07-02-2014, 00:34:26
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şuan üni okuyorum tekrar girecem 300 puanı geçsem yeter son 1 ay kasacam bakalım
  • 07-02-2014, 00:45:52
    #9