Evet
Ben diyorum ki son 30 günde ortak bir tekrar etkinliği yapalım, elimde hızlandırılmış tekrar programı da var. O program üzerinden mevcut konuların minimum %40'ını tekrar ederiz. Uzun zaman önce çalıştığımız fakat aklımızda fazla yer etmemiş konuları da bu sayede tekrar ederiz. Ne diyorsunuz R10 Üniversite hazırlık ahalisi