kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/r10-subeleri-amp-etkinlikleri/ burdan uzak durman lazım istediğin puanı alman için.
Oğlum bunun onla bi alakası yok hiç mi sosyal etkinliğe katılmayalım. r10 dan hukuk kazananda var

arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet

Ben diyorum ki son 30 günde ortak bir tekrar etkinliği yapalım, elimde hızlandırılmış tekrar programı da var. O program üzerinden mevcut konuların minimum %40'ını tekrar ederiz. Uzun zaman önce çalıştığımız fakat aklımızda fazla yer etmemiş konuları da bu sayede tekrar ederiz. Ne diyorsunuz R10 Üniversite hazırlık ahalisi
Nasıl bir program hocam o