• 03-09-2013, 16:58:50
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar kayıtlar başladı.

    Fakat başvuru yapmayı unutmuşum :S

    Sonuç: Tercih yapmadığınız için, yerleştirme işlemine alınmadınız. yazıyor osym de

    bu kayıt yaptıramayacağım anlamına mı geliyor ?

    kafam allak bullak yoksa askere, konu hakkında bilgisi olan arkadaşlardan yardımını rica ederim.
  • 03-09-2013, 17:00:45
    #11
    Kayıt için hangi evraklar isteniyor?
  • 03-09-2013, 17:02:13
    #12
    kayra_tic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt için hangi evraklar isteniyor?

    https://kayit.anadolu.edu.tr/tr/Basv...OSYSKayit.aspx