Arkadaşlar kayıtlar başladı.
Fakat başvuru yapmayı unutmuşum :S
Sonuç: Tercih yapmadığınız için, yerleştirme işlemine alınmadınız. yazıyor osym de
bu kayıt yaptıramayacağım anlamına mı geliyor ?
kafam allak bullak yoksa askere, konu hakkında bilgisi olan arkadaşlardan yardımını rica ederim.
Aöf Kayıt.
11
●908
- 03-09-2013, 16:58:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 03-09-2013, 17:02:13kayra_tic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://kayit.anadolu.edu.tr/tr/Basv...OSYSKayit.aspx