Arkadaşlar kayıtlar başladı.

Fakat başvuru yapmayı unutmuşum :S

Sonuç: Tercih yapmadığınız için, yerleştirme işlemine alınmadınız. yazıyor osym de

bu kayıt yaptıramayacağım anlamına mı geliyor ?

kafam allak bullak yoksa askere, konu hakkında bilgisi olan arkadaşlardan yardımını rica ederim.