Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar kayıtlar başladı.
Fakat başvuru yapmayı unutmuşum :S
Sonuç: Tercih yapmadığınız için, yerleştirme işlemine alınmadınız. yazıyor osym de
bu kayıt yaptıramayacağım anlamına mı geliyor ?
kafam allak bullak yoksa askere, konu hakkında bilgisi olan arkadaşlardan yardımını rica ederim.