• 26-07-2013, 01:05:04
    #1
    Merhaba Arkadaşlar;

    ÖSYM sonuçları açıklandı ama ben çıkan yeri istemiyorum başka bir ile tercih verme şansımız var mı?
  • 26-07-2013, 01:08:04
    #2
    Yok
    Ya seneye tekrar hazırlanırsınız bu durumda okulda puanınız düşer ya da ilk sene kasarsınız ve 2. sene yatay geçiş yaparsınız başka üniversiteye bir de açıköğretim seçeneği var onu bilmiyorum malesef.
  • 26-07-2013, 01:27:27
    #3
    Exam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok
    Ya seneye tekrar hazırlanırsınız bu durumda okulda puanınız düşer ya da ilk sene kasarsınız ve 2. sene yatay geçiş yaparsınız başka üniversiteye bir de açıköğretim seçeneği var onu bilmiyorum malesef.
    Bu ek yerleştirme dedikleri olay yerleşemeyenler için mi?
  • 26-07-2013, 01:29:36
    #4
    evet yerleşemeyenler için.
  • 26-07-2013, 01:30:34
    #5
    Has... o zaman

    Neyse hakkımızda hayırlısı
  • 26-07-2013, 01:43:42
    #6
    hocam bazı üniversiteler dönem arasında yatay geçiş ile şans verebiliyor bazıları ise sene sonunda yapıyor bunu ortalamanızı yüksek tutmaya çalışın dönem arasında yada sene sonunda yatay geçiş ile değiştirebilirsiniz okuduğunuz ili yeri
  • 26-07-2013, 02:32:32
    #7
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bazı üniversiteler dönem arasında yatay geçiş ile şans verebiliyor bazıları ise sene sonunda yapıyor bunu ortalamanızı yüksek tutmaya çalışın dönem arasında yada sene sonunda yatay geçiş ile değiştirebilirsiniz okuduğunuz ili yeri
    Zaten 2 yıllık bölüm inşallah güzel geçerde 4 yıllığa geçişte güzel bir üniversiteye yerleşirim artık