Merhaba Arkadaşlar;
ÖSYM sonuçları açıklandı ama ben çıkan yeri istemiyorum başka bir ile tercih verme şansımız var mı?
il değiştirme?
6
●349
- 26-07-2013, 01:27:27Bu ek yerleştirme dedikleri olay yerleşemeyenler için mi?Exam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-07-2013, 02:32:32Zaten 2 yıllık bölüm inşallah güzel geçerde 4 yıllığa geçişte güzel bir üniversiteye yerleşirim artıkPaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle