Yok
Ya seneye tekrar hazırlanırsınız bu durumda okulda puanınız düşer ya da ilk sene kasarsınız ve 2. sene yatay geçiş yaparsınız başka üniversiteye bir de açıköğretim seçeneği var onu bilmiyorum malesef.