• 26-07-2013, 00:10:42
    #10
    Orduya gelen yokmu hiç
  • 26-07-2013, 00:10:58
    #11
    Cumartesi ev tutmaya geliyoruz. Studio
  • 26-07-2013, 00:13:11
    #12
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cumartesi ev tutmaya geliyoruz. Studio
    Hiç araştırma yaptınmı ? Nereden tutacaksın? Ben de tutmayı düşünüyorum ama baya da masraflı olacak gibi.Tuttuğunda bilgileri benimle de paylaşırsan memnun olurum.Yurtlar hiç iç açıcı değil Konya'da
  • 26-07-2013, 00:15:11
    #13
    arkadaşlar Konya'yı kazananları şimdiden uyanıyorum, Uğur Emlak dan uzak durun aman diyim
  • 26-07-2013, 00:15:59
    #14
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar Konya'yı kazananları şimdiden uyanıyorum, Uğur Emlak dan uzak durun aman diyim
    Neden ki
  • 26-07-2013, 00:17:13
    #15
    Benim yegen HOPA İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ kazanmış kac yıllık bu arkadaslar 2 mi ?
  • 26-07-2013, 00:17:20
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Adıyaman üniversitesi Aşçılık bölümü (iö)

    kurtulamadım şu adıyamandan
  • 26-07-2013, 00:19:07
    #17
    400 üstü puandakiler nereye yerleştiler acaba? Puanlar yükselmiş mi düşmüş mü geçen seneye gre
  • 26-07-2013, 00:22:06
    #18
    sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç araştırma yaptınmı ? Nereden tutacaksın? Ben de tutmayı düşünüyorum ama baya da masraflı olacak gibi.Tuttuğunda bilgileri benimle de paylaşırsan memnun olurum.Yurtlar hiç iç açıcı değil Konya'da
    Çok yaptım hocam. 1 haftadır ev bakıyorum.