zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cumartesi ev tutmaya geliyoruz. Studio
Hiç araştırma yaptınmı ? Nereden tutacaksın? Ben de tutmayı düşünüyorum ama baya da masraflı olacak gibi.Tuttuğunda bilgileri benimle de paylaşırsan memnun olurum.Yurtlar hiç iç açıcı değil Konya'da