• 24-07-2013, 23:06:19
    #10
    MToprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ek tercihler başladı mı bilmiyorum. ek tercih başladığı zaman ais'ten istedigin açık ogretim bolumunu tercih et.
    ek tercih olacakmı ve ne zaman olacak :S

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:06:19 -->-> Daha önceki mesaj 22:57:05 --

    ve ek tercihten kesin girermiyim. Puanım 2110-250 arasında
  • 24-07-2013, 23:08:10
    #11
    Üyeliği durduruldu
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ek tercih olacakmı ve ne zaman olacak :S
    Hocam açıköğretimde okuyan arkadaşıma az önce face'den yazdım. Açıköğretim dahi olsa üniversiteye kayıt yapabilmek için tercih yapmak lazım diyo. Kendisi şuan açıköğretim okuyo oda aynı şekilde tercih yaparak kayıt olmuş.

    O sitedeki kayıt tarihleri , tercih edipte kazananlar için geçerli. Tercihini yapıp kazandığın açıklandıktan sonra , sitede verilen tarihlerde üniversiteye gidip veya internet sitesine girip kaydını yaptırıyosun.

    Ayrıca tercihi sadece sınava girmiş olan kişiler yapabilir.
  • 24-07-2013, 23:35:04
    #12
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ek tercih olacakmı ve ne zaman olacak :S

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:06:19 -->-> Daha önceki mesaj 22:57:05 --

    ve ek tercihten kesin girermiyim. Puanım 2110-250 arasında
    Ek tercihte kontenjan açabilirler. 444 10 26 mesai saatlerinde ara sor hocam.

    tercih yapmadan lise mezunu kayıt olamaz.
  • 25-07-2013, 00:01:29
    #13
    tercih yapacaksın hocam yoksa kayıt olamazsın