• 18-07-2013, 13:22:09
    #10
    olgacveysel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yapmak zor değil ama Kıbrıs pahallı bir yer ona göre gidin..
    bursun olsa bile aylık yüklü bir miktar harcaman olacak..
    Yurtta kalcam yemekli yurt buldum kendime göre ama korkum bursumun kesilme ihtimali.. 2 olunca kesiliyomuş geri 2 yapana kadar burssuz para ödüyomuşuz. Bu yüzden hocalar sırf bilerekten derslerden bırakmaya çalışıyorlarmış ondan korkuyorum.

    Lefke avrupa üniversitedesi gelirse devlet yurdu var orası çok uygun olcak gerçekten ama Yakın doğuda aylık 700 tl yurt parası ödeyecem eğer yazarsam.
  • 18-07-2013, 13:40:49
    #11
    q0x
    Üyeliği durduruldu
    Yakın Doğu'da rahat geçme şansınız yüksek ama diğer üniversitelerde zor
  • 18-07-2013, 13:44:57
    #12
    q0x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakın Doğu'da rahat geçme şansınız yüksek ama diğer üniversitelerde zor
    Neden peki lefkede neden zor mesela ?
    Yakın doğu neden geçme şansım yüksek ?
  • 18-07-2013, 14:15:04
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kıbrısta eğitim zor değil burs kesilmez yeterki calıs
  • 18-07-2013, 14:30:58
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Calistiginiz sürece 2nin altına rahat rahat düşmezsiniz. Tam burslu okuyan onlarca arkadaşım.var yakındoğuda suan son sinifa bile gelip bursu kesilmeyen var.

    HTC Desire C cihazımdan gönderildi
  • 18-07-2013, 15:59:06
    #15
    Ben güvenemedim sadece Lefke Avrupayı yazdım o da 4 yıl kesintisiz bursu vermesi ve Kyk yurdu olması nedeniyle.. Eğer gelmezse seneye bir daha çalışcam artık yapcak bir şey yok.
  • 18-07-2013, 16:11:25
    #16
    Pdr kazanacak kadar başarılıysan not ortalamanın 2ye kadar düşeceğini hiç sanmıyorum.
  • 18-07-2013, 16:35:20
    #17
    dc_alican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pdr kazanacak kadar başarılıysan not ortalamanın 2ye kadar düşeceğini hiç sanmıyorum.
    Ben kendimden korkmuyorum orda okuyan birinden öğrendim sonuçta herkes diyor hocalar isterse bırakır hocalarla iyi geçinin diye.. Yazokuluna bırakmak için notları düşük veriyorlarmış yaz okulunda rahat geçiriyorlarmış.. O yüzden sadece lefkeyi yazdım hayırlısı artık geçen sene 42bin ile almış lefke benim sıralama 45bin belki olur ama zaten kontenjanıda 5 olduğu için biraz düşük ihtimal gibi görüyorum seneye kaldı galiba.
  • 18-07-2013, 16:50:11
    #18
    PM atmışsın yeni gördüm.Ben bölümüme ısınamadığımdan dolayı Yakın Doğu Üniversitesi'ni bıraktım(Denizcilik).Hem Kıbrıs'ı da pek sevmiyorum,10 gün sonra sıkıyor insanı.Burs kesilme olayını bilmiyorum,yorum yapamayacağım.