PM atmışsın yeni gördüm.Ben bölümüme ısınamadığımdan dolayı Yakın Doğu Üniversitesi'ni bıraktım(Denizcilik).Hem Kıbrıs'ı da pek sevmiyorum,10 gün sonra sıkıyor insanı.Burs kesilme olayını bilmiyorum,yorum yapamayacağım.