Konu
Kıbrıs hakkında acil
18-07-2013, 16:50:11
#18
REY
PM atmışsın yeni gördüm.Ben bölümüme ısınamadığımdan dolayı Yakın Doğu Üniversitesi'ni bıraktım(Denizcilik).Hem Kıbrıs'ı da pek sevmiyorum,10 gün sonra sıkıyor insanı.Burs kesilme olayını bilmiyorum,yorum yapamayacağım.