• 13-07-2013, 04:15:58
    #46
    Hocam size Odtü'yü öneriririm.Lokasyonu pek iyi değil ama kalitesinden şüphen olmasın.ODTÜ'de okuyan arkadaşlarım baya memnunlar.Odtü olmasa Daü o da olmadı Ydü'yü yaz(Geçen sene bende YDÜ'deydim).Diğerlerini pek önermiyorum hele ki Lefke'yi hiç önermiyorum.Benim arkadaşlar Lefkoşa'da yaşıyor sanırım 800 TL'ye 3+1 güzel bir evde kalıyorlar.Ev kirası dahil galiba 700-800 gibi birşey harcıyordu.Tam hatırlamıyorum rakamları geçen sene konuşmuştuk.

    Kredi ve Burs konusuna gelince eğer baban hayatta değilse burs çıkma ihtimali biraz daha yüksek.Ama normal şartlarda Burs çıkmasını bekleme.

    7 senedir Kıbrıs'ta yaşayan biri olarak söylüyorum eğer ki Türkiye'de okuma gibi bir şansın varsa Kıbrıs'ı hiç düşünme.Mesela yaşadığın şehirde burssuz PDR gelse bile gitmeni öneririm.Buraya gelip dönen çok insan var.Hayat inanılmaz sıkıcı.
  • 13-07-2013, 06:11:04
    #47
    REY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam size Odtü'yü öneriririm.Lokasyonu pek iyi değil ama kalitesinden şüphen olmasın.ODTÜ'de okuyan arkadaşlarım baya memnunlar.Odtü olmasa Daü o da olmadı Ydü'yü yaz(Geçen sene bende YDÜ'deydim).Diğerlerini pek önermiyorum hele ki Lefke'yi hiç önermiyorum.Benim arkadaşlar Lefkoşa'da yaşıyor sanırım 800 TL'ye 3+1 güzel bir evde kalıyorlar.Ev kirası dahil galiba 700-800 gibi birşey harcıyordu.Tam hatırlamıyorum rakamları geçen sene konuşmuştuk.

    Kredi ve Burs konusuna gelince eğer baban hayatta değilse burs çıkma ihtimali biraz daha yüksek.Ama normal şartlarda Burs çıkmasını bekleme.

    7 senedir Kıbrıs'ta yaşayan biri olarak söylüyorum eğer ki Türkiye'de okuma gibi bir şansın varsa Kıbrıs'ı hiç düşünme.Mesela yaşadığın şehirde burssuz PDR gelse bile gitmeni öneririm.Buraya gelip dönen çok insan var.Hayat inanılmaz sıkıcı.
    Burssuza bizim paramız yetse ben kıbrısı düşünür müyüm ama 1 sene daha hazırlanabilirim belli olmaz. Hayatın sıkıcılığı önemli değil ben istediğim bölümü okucam o bana yeterdi ama çok pahalı işte oralar.

    Exam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Veriyorlar hocam burs-kredi de devlet-özel ayrımı yok. Burs alan arkadaşımda var kredi alan da. Başvurular dediğiniz gibi üniversite kayıtları falan bittikten sonra
    Merhaba nerden öğrenebilrim bu kredi işini gerçekten çok lazım..
  • 13-07-2013, 06:22:56
    #48
    HakikaT66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burssuza bizim paramız yetse ben kıbrısı düşünür müyüm ama 1 sene daha hazırlanabilirim belli olmaz. Hayatın sıkıcılığı önemli değil ben istediğim bölümü okucam o bana yeterdi ama çok pahalı işte oralar.



    Merhaba nerden öğrenebilrim bu kredi işini gerçekten çok lazım..
    Pardon hocam ben "tam burslu" yazdığını gözden kaçırmışım.
  • 13-07-2013, 06:25:22
    #49
    HakikaT66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burssuza bizim paramız yetse ben kıbrısı düşünür müyüm ama 1 sene daha hazırlanabilirim belli olmaz. Hayatın sıkıcılığı önemli değil ben istediğim bölümü okucam o bana yeterdi ama çok pahalı işte oralar.



    Merhaba nerden öğrenebilrim bu kredi işini gerçekten çok lazım..
    Merhaba hocam kıbrısı konusunda kesin bilgim yok. KYK yı bizzat arayıp sorarsanız daha kesin bilgi alırsınız. Sadece burs yada kredinin özel üniversitedekilere çıkmama gibi bir durumu yok bunu belirtmek istemiştim.