Burssuza bizim paramız yetse ben kıbrısı düşünür müyüm

ama 1 sene daha hazırlanabilirim belli olmaz. Hayatın sıkıcılığı önemli değil ben istediğim bölümü okucam o bana yeterdi ama çok pahalı işte oralar.
Merhaba nerden öğrenebilrim bu kredi işini gerçekten çok lazım..
Merhaba hocam kıbrısı konusunda kesin bilgim yok. KYK yı bizzat arayıp sorarsanız daha kesin bilgi alırsınız. Sadece burs yada kredinin özel üniversitedekilere çıkmama gibi bir durumu yok bunu belirtmek istemiştim.