Açıkcası ne beklediğine bağlı bizimkiler bina yapıyor hiç biri inşaat mühendisi değil.1.500 tl e bir sürü çalışacak eleman bulabiliyoruz. Bak yok itü mü yok katu mu dıye dusunme hangı okulda sorunsuz gecebıleceksen oraya git ve bolumun ıyı olsun ınsaattan ziyade mimarlık olabılır ama görsel ve analitik yaratıcı zekaya sahipsen git kaleminde iyi olmalı simetri hastası olan arkadaşım olmuştu yıllar önce mimarlık okurken.
Elektrik elektronik daha uygun acıkcası daha fazla imkanın var. İnşaat mühendisi iken para kazanabileceğin yer şantiyeler buyuk inşaatlardır, libya suudi arabistan dağbaşlarındakı şantiyeler gibi yerlerde iyi paralar kazanabilirsin.