• 08-07-2013, 20:02:09
    #1
    Selamlar efendim

    Mimarlık okuyan yahut bilgisi olan arkadaşların fikrini almak istiyorum. Tercihler başladı mimarlık yazma ihtimalim de arttı sizlerin fikrini almak istedim.

    Saygılar
  • 09-07-2013, 09:36:07
    #2
    Ben inşaat mühendisliği son sınıf öğrencisiyim. Mimarlık eğer görsellik açısından 3 boyutlu düşünebiliyorsan.. kafanda canlandırma yeteneğine güveniyorsan son derece iyi bir meslek.. öneriyorum yüzde yüz bu bölümü
  • 10-07-2013, 02:46:58
    #3
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben inşaat mühendisliği son sınıf öğrencisiyim. Mimarlık eğer görsellik açısından 3 boyutlu düşünebiliyorsan.. kafanda canlandırma yeteneğine güveniyorsan son derece iyi bir meslek.. öneriyorum yüzde yüz bu bölümü
    Peki insaat muhendisligini onerir misin? 42 bindeyim.
  • 10-07-2013, 07:49:00
    #4
    Asamed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki insaat muhendisligini onerir misin? 42 bindeyim.
    Evet öneriyorum, Son derece kaliteli bir meslek
  • 10-07-2013, 20:09:39
    #5
    Açıkcası ne beklediğine bağlı bizimkiler bina yapıyor hiç biri inşaat mühendisi değil.1.500 tl e bir sürü çalışacak eleman bulabiliyoruz. Bak yok itü mü yok katu mu dıye dusunme hangı okulda sorunsuz gecebıleceksen oraya git ve bolumun ıyı olsun ınsaattan ziyade mimarlık olabılır ama görsel ve analitik yaratıcı zekaya sahipsen git kaleminde iyi olmalı simetri hastası olan arkadaşım olmuştu yıllar önce mimarlık okurken.
    Elektrik elektronik daha uygun acıkcası daha fazla imkanın var. İnşaat mühendisi iken para kazanabileceğin yer şantiyeler buyuk inşaatlardır, libya suudi arabistan dağbaşlarındakı şantiyeler gibi yerlerde iyi paralar kazanabilirsin.
  • 10-07-2013, 20:43:44
    #6
    Mimarlığı öncelikli tut.İnşaat mühendisliğini mimarlıktan sonra yaz
  • 11-07-2013, 01:24:55
    #7
    Öneriler için sağolun. Inşaat düşünmüyorum. Mimarlığı yazdım, hadi bakalım hayırlısı
  • 11-07-2013, 01:33:49
    #8
    Linker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öneriler için sağolun. Inşaat düşünmüyorum. Mimarlığı yazdım, hadi bakalım hayırlısı
    yeteneklerine güveniyorsan mimarlık yazmalısın güvenmiyorsan bizim bölümü yazmalısın
  • 11-07-2013, 01:42:51
    #9
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeteneklerine güveniyorsan mimarlık yazmalısın güvenmiyorsan bizim bölümü yazmalısın
    Doldurduk listeyi hocam bakalım hayırlısı