Ben inşaat mühendisliği son sınıf öğrencisiyim. Mimarlık eğer görsellik açısından 3 boyutlu düşünebiliyorsan.. kafanda canlandırma yeteneğine güveniyorsan son derece iyi bir meslek.. öneriyorum yüzde yüz bu bölümü