Konu
"Mimarlık" hkk.
09-07-2013, 09:36:07
#2
ArneLd
Ben inşaat mühendisliği son sınıf öğrencisiyim. Mimarlık eğer görsellik açısından 3 boyutlu düşünebiliyorsan.. kafanda canlandırma yeteneğine güveniyorsan son derece iyi bir meslek.. öneriyorum yüzde yüz bu bölümü