• 01-07-2013, 15:00:36
    #1
    Arkadaşlar bi akrabam sınava girdi.
    Bölüm: Anadolu Lisesi (Eşit Ağırlık)
    TM 270
    TS 320

    Puanları var.
    İlahiyat başta olmak üzere, PDR, Öğretmenlikler vs düşünüyor.
    Özellikle 4 yıllık.

    Yorumlarınızı alabilir miyim?
  • 02-07-2013, 20:30:10
    #2
    Eşit ağırlık ise TM'den tercih yapmalı, TS puanı daha yüksek olduğu için TS'den tercih yapmasın. O TS puanına bir yer gelmez hem de TS'den tercih yapacağı için puanı kırılır. Bu arada İlahiyat YGS-4'den alıyor. PDR'nin puanları da genel olarak akrabanızın puanlarından yüksek.

    Benim bilgilerim 2 yıl önceki bilgiler, profesyonel bir rehberlik hocasına danışmanızda fayda var.
  • 02-07-2013, 21:15:47
    #3
    O puanla PDR unutsun.