Arkadaşlar bi akrabam sınava girdi.
Bölüm: Anadolu Lisesi (Eşit Ağırlık)
TM 270
TS 320
Puanları var.
İlahiyat başta olmak üzere, PDR, Öğretmenlikler vs düşünüyor.
Özellikle 4 yıllık.
Yorumlarınızı alabilir miyim?
Puana göre yardım!
2
●313
- 02-07-2013, 20:30:10Eşit ağırlık ise TM'den tercih yapmalı, TS puanı daha yüksek olduğu için TS'den tercih yapmasın. O TS puanına bir yer gelmez hem de TS'den tercih yapacağı için puanı kırılır. Bu arada İlahiyat YGS-4'den alıyor. PDR'nin puanları da genel olarak akrabanızın puanlarından yüksek.
Benim bilgilerim 2 yıl önceki bilgiler, profesyonel bir rehberlik hocasına danışmanızda fayda var.