Arkadaşlar bi akrabam sınava girdi.
Bölüm: Anadolu Lisesi (Eşit Ağırlık)
TM 270
TS 320

Puanları var.
İlahiyat başta olmak üzere, PDR, Öğretmenlikler vs düşünüyor.
Özellikle 4 yıllık.

Yorumlarınızı alabilir miyim?