Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
35
●3.178
gecen sene kimya eksigim vardi ygs den sonta sadece kimya calistim, korfez video sadece slaytlari okuyor gibime geldi ama faydasi oldugunu dusunuyorum. Gireceklere matematik konusunda uyarayim daha onceki konularda skinti varsa turev integrale daha saglam temelle cikmak lazim sinavda matematigin ortadan sonrakiler oyle oluyor. Yani kisaca eksiginiz varsa oyle gunlerce kendinizi germeyin iyice cuvallayabilirsiniz
İyi çalışmalar.