gecen sene lys ye girmis suan itu ogrencisi biri olarak yazayimda gecen sene kimya eksigim vardi ygs den sonta sadece kimya calistim, korfez video sadece slaytlari okuyor gibime geldi ama faydasi oldugunu dusunuyorum. Gireceklere matematik konusunda uyarayim daha onceki konularda skinti varsa turev integrale daha saglam temelle cikmak lazim sinavda matematigin ortadan sonrakiler oyle oluyor. Yani kisaca eksiginiz varsa oyle gunlerce kendinizi germeyin iyice cuvallayabilirsiniz

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi