Formasyon kalktımı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Formasyon kalktımı?
1
●
746
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Üniversite
Formasyon kalktımı?
13-03-2013, 23:19:35
#1
KamiL
Selamın Aleyküm.
Formasyon kalktımı arkadaşlar bazı kişiler yok kalkmadı diyor ben kalktı diye biliyorum. Ben şimdi tarih yada çoğrafya bölümü okursam +2 yıl öğretmen olma şansım varmı?
13-03-2013, 23:21:48
#2
caqlayan
bi kalkıyo bi geri geliyo son durumu ben de bilmiyorum
en son geçen sene eylemler vardı geri gelmesi için
ama bir bölüm mezunu olarak tavsiye etmem
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler