• 13-03-2013, 23:19:35
    #1
    Selamın Aleyküm.

    Formasyon kalktımı arkadaşlar bazı kişiler yok kalkmadı diyor ben kalktı diye biliyorum. Ben şimdi tarih yada çoğrafya bölümü okursam +2 yıl öğretmen olma şansım varmı?
  • 13-03-2013, 23:21:48
    #2
    bi kalkıyo bi geri geliyo son durumu ben de bilmiyorum
    en son geçen sene eylemler vardı geri gelmesi için
    ama bir bölüm mezunu olarak tavsiye etmem