Selamın Aleyküm.

Formasyon kalktımı arkadaşlar bazı kişiler yok kalkmadı diyor ben kalktı diye biliyorum. Ben şimdi tarih yada çoğrafya bölümü okursam +2 yıl öğretmen olma şansım varmı?