• 10-03-2013, 08:28:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar ,
    Önümüzdeki 14 gün boyunca nasıl bi çalışma temposu izlemeliyim sizce ?
    Size faydası dokunan teknik ve yöntemleri benimle paylaşırsanız sevinirim.
    Fende çok eksiğim var bu arada ona görede bi tavsiye verebilirsiniz.
  • 10-03-2013, 09:35:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    FelixCompany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar ,
    Önümüzdeki 14 gün boyunca nasıl bi çalışma temposu izlemeliyim sizce ?
    Size faydası dokunan teknik ve yöntemleri benimle paylaşırsanız sevinirim.
    Fende çok eksiğim var bu arada ona görede bi tavsiye verebilirsiniz.
    Fem yayınları kapsül deneme fen seti (25'lik) Alıyorsun 12 günde günde 2'şer tane almak üzere çözüyorsun net sayını arttırıyorsun . Geçen yıl sınava girdim bende bu yıl yerleştim ama zevkine tekrar giriyorum Hepimizin hakkında hayırlı olsun
  • 10-03-2013, 09:53:08
    #3
    Deneme çöz yapamadığın soruları işaretleyip hocaya sor.Sormadıktan sonra denemeyi boşuna çözmüş olursun.
  • 10-03-2013, 10:10:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Karyotip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deneme çöz yapamadığın soruları işaretleyip hocaya sor.Sormadıktan sonra denemeyi boşuna çözmüş olursun.
    Bu saatten sonra artık konu çalışmayacağım zaten deneme ve soru çözücem bol bol.
    O şekilde daha iyi kavranıyo , ben bi konuya hiç çalışmadan sadece hocaya soru sorarak o konuyu inek gibi çalışandan daha iyi kavradığımı bilirim
  • 10-03-2013, 12:16:42
    #5
    FelixCompany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu saatten sonra artık konu çalışmayacağım zaten deneme ve soru çözücem bol bol.
    O şekilde daha iyi kavranıyo , ben bi konuya hiç çalışmadan sadece hocaya soru sorarak o konuyu inek gibi çalışandan daha iyi kavradığımı bilirim
    Asıl doğru olan zaten bu hocam. Neyse ben yüzümü yıkayayım nescafe yapayım 1 tane deneme çözeyim bari
  • 10-03-2013, 12:19:49
    #6
    Rebelfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fem yayınları kapsül deneme fen seti (25'lik) Alıyorsun 12 günde günde 2'şer tane almak üzere çözüyorsun net sayını arttırıyorsun . Geçen yıl sınava girdim bende bu yıl yerleştim ama zevkine tekrar giriyorum Hepimizin hakkında hayırlı olsun
    Kaç lira 25'lik olan hocam hatırlıyor musunuz?
  • 10-03-2013, 12:59:47
    #7
    Giris yerleri ne zaman aciklanacak
  • 10-03-2013, 13:03:18
    #8
    Kungiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giris yerleri ne zaman aciklanacak
    1 hafta sonra büyük ihtimalle.
  • 10-03-2013, 13:41:52
    #9
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç lira 25'lik olan hocam hatırlıyor musunuz?
    12-15 tl arası birşeydi galiba.