Merhaba arkadaşlar ,
Önümüzdeki 14 gün boyunca nasıl bi çalışma temposu izlemeliyim sizce ?
Size faydası dokunan teknik ve yöntemleri benimle paylaşırsanız sevinirim.
Fende çok eksiğim var bu arada ona görede bi tavsiye verebilirsiniz.
YGSye Son 14 Gün !
29
●2.372
- 10-03-2013, 08:28:17Üyeliği durduruldu
- 10-03-2013, 09:35:37Üyeliği durdurulduFem yayınları kapsül deneme fen seti (25'lik) Alıyorsun 12 günde günde 2'şer tane almak üzere çözüyorsun net sayını arttırıyorsun . Geçen yıl sınava girdim bende bu yıl yerleştim ama zevkine tekrar giriyorumFelixCompany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepimizin hakkında hayırlı olsun
- 10-03-2013, 10:10:31Üyeliği durdurulduBu saatten sonra artık konu çalışmayacağım zaten deneme ve soru çözücem bol bol.Karyotip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O şekilde daha iyi kavranıyo , ben bi konuya hiç çalışmadan sadece hocaya soru sorarak o konuyu inek gibi çalışandan daha iyi kavradığımı bilirim
- 10-03-2013, 12:16:42Asıl doğru olan zaten bu hocam.FelixCompany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse ben yüzümü yıkayayım nescafe yapayım 1 tane deneme çözeyim bari
- 10-03-2013, 12:19:49Kaç lira 25'lik olan hocam hatırlıyor musunuz?Rebelfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2013, 13:03:181 hafta sonra büyük ihtimalle.Kungiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2013, 13:41:5212-15 tl arası birşeydi galiba.Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepimizin hakkında hayırlı olsun