Deneme çöz yapamadığın soruları işaretleyip hocaya sor.Sormadıktan sonra denemeyi boşuna çözmüş olursun.
Bu saatten sonra artık konu çalışmayacağım zaten deneme ve soru çözücem bol bol.
O şekilde daha iyi kavranıyo , ben bi konuya hiç çalışmadan sadece hocaya soru sorarak o konuyu inek gibi çalışandan daha iyi kavradığımı bilirim