• 21-11-2022, 22:51:58
    #1
    pim
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar UI/UI temayı html css ye dökebilecek var mı? Detayları pm atın anlatacağım. Ücretide konuşuruz. Kolay gelsin
  • 21-11-2022, 22:53:39
    #2
    Merhabalar bu konuda benimle whatsapp üzerinden iletişime geçerseniz yardımcı olabilirim. Whatsapp
  • 21-11-2022, 23:20:48
    #3
    Pm'den iletişime geçtik.
  • 01-12-2022, 14:33:02
    #4
    Detayları pm alabilir miyim?
  • 01-12-2022, 14:42:09
    #5
    pm lütfen.
  • 07-12-2022, 09:01:12
    #6
    Pm'den ulaşım sağlandı.