• 09-07-2021, 19:15:11
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Kendimi denemek adına Windows üzerinde çalışan bir programa arayüz tasarımı yapacağım fakat Visual Studio üzerinden. Farklı bir seçenek var mı bilmiyorum. Örneğin Adobe XD veya Figma kullanarak yaptığımız tasarımı Visual Studio'ya aktarabiliyor muyuz? Yoksa tasarımı doğrudan Visual Studio üzerinden mi yapmalıyız? Bu konuda bilgisi olan birileri var ise yardımcı olursa çok sevinirim.
  • 05-08-2021, 12:40:25
    #2
    Merhaba, adobe xd ve figma arayüz tasarımı yaratmak için hazırlanmış programlar, bu programlarda projenin çizim hali hazırlanıyor. Sonra ise html css e döküm yapılıyor ki, bunu da visual studio code, sublime text ve diğer bir çok text editörü kullanarak yapıla bilir. yani var olan tasarımı kolayca çekib visual studioya atmanız mümkün değil, tasarım özelliklerine bakıp sıfırdan kodlamak gerekir😊