İlk arayüz denemem
21
●800
- 31-12-2019, 14:50:39Turuncu renk nerede hocam anlamadım açıkçası. Sizede mutlu yıllarhasanbugra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Çalışma alanımı belirlemiştim aslında işaretlediğiniz şekilde dağınık duruyor ama çalışma alanım 1024 px şeklinde olduğu için daha geniş sosyal medya iconlarının 50 px solundan başlıyorjjoker1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size hak veriyorum bu konuda teşekkür ederimaslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gri ve bej yerine mevcut renkleri biraz daha pastelleştirmeyi düşünüyorum açıkçasıSevilAliyeva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 01-01-2020, 16:03:28Konuya ekledim hocam güncel haliniSevilAliyeva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2020, 21:07:51Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Gayet güzel ama bana kalırsa renk geçişlerinde eksikleriniz var daha canlı renkler kullanabilirsiniz diye düşünüyorum.Yaptığınız tasarımda Footer kısmında çok fazla koyu renk kullanmışsınız daha canlı renkler verirseniz daha güzel durabilir, ellerinize sağlık

