• 31-12-2019, 14:47:57
    #19
    Başlangıç olarak iyi yeni tasarımlar yaptıkça daha da gelişeceğine inanıyorum
  • 31-12-2019, 14:50:39
    #20
    hasanbugra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    y
    Merhaba,

    Ellerinize sağlık, güzel olmuş hocam ancak turuncu rengi değiştirmeniz gerekiyor diye düşünüyorum. Header kısmında durabilir hoşta durmuş ama input içlerini beyaz yaparsanız daha hoş durabilir renklerde ufak tefek oynamalarla çok çok daha hoş duracaktır. Mutlu Yıllar dilerim.
    Turuncu renk nerede hocam anlamadım açıkçası. Sizede mutlu yıllar
    jjoker1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet güzel olmuş
    Başarılarının devamını dilerim.

    Ama bir çalışma alanı belirle ve o alan içinde çalış sağ sola dağınık olmasın ☺️😊👍👍
    Gayet güzel bir çalışma. İlk deneyime göre ileride daha iyi olacağına inanıyorum.
    Çalışma alanımı belirlemiştim aslında işaretlediğiniz şekilde dağınık duruyor ama çalışma alanım 1024 px şeklinde olduğu için daha geniş sosyal medya iconlarının 50 px solundan başlıyor
    aslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    renk seçimleri yanlış hocam
    Size hak veriyorum bu konuda teşekkür ederim
    SevilAliyeva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başarılı görünüyor, tebrik ederim. yalnız ben de renk seçimini olumsuz buldum. gri ve bej tonlar daha kullanıcı dostu. özellikle beyaz yazılar çok göz yorduğu için daha açık tonlarda arka fon üzerinde bulunması amacauygun olur diye düşünmekteyim.
    Gri ve bej yerine mevcut renkleri biraz daha pastelleştirmeyi düşünüyorum açıkçası
  • 01-01-2020, 16:03:28
    #21
    SevilAliyeva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni halini de paylaşın ltf. merak ediyorum nasıl olacağını.
    Konuya ekledim hocam güncel halini
  • 07-04-2020, 21:07:51
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gayet güzel ama bana kalırsa renk geçişlerinde eksikleriniz var daha canlı renkler kullanabilirsiniz diye düşünüyorum.Yaptığınız tasarımda Footer kısmında çok fazla koyu renk kullanmışsınız daha canlı renkler verirseniz daha güzel durabilir, ellerinize sağlık