@yazidunyasi; Teşekkürler değerli yorumun için.

@Payitaht61; Kod kısmını hiç düşünmedim. Düzeltmem gereken yerli iletisen kendimi ona göre geliştirebilirim.

@Guneyz; Oranlı çalışmaya çalıştım ama olmadı galiba. Biraz kalabalık bir anasayfa var evet. Teşekkürler yorumunuz için.

@tanergokbulak; Değerli yorumun için teşekkür ederim. Yoruma dikkat edeceğim.

@x0rz; Aslında yorum kısmında ki amacım premium üyelik. yorum kısmında premium üye sahipleri istediği arka plan ve yazı rengini seçebilme özelliğini düşündüm. Yorumun için teşekkürler dikkate alacağım.

@SingleMore; Değerli önerin için teşekkür ederim. Dikkate alacağım.

@metecangurel; Teşekkür ederim. Önereceğin yazı fontu varsa deneyebilirim.

@cadaveria; Artık herkes koyu tema kullanıyor diye biraz gri , siyah yoğun olarak kullandım. renk katması için ise pembe tonunda bir renk kullandım. ama söylediklerinizi dikkate alıp güncellemeler yapacağım.