@yazidunyasi; Teşekkürler değerli yorumun için.
@Payitaht61; Kod kısmını hiç düşünmedim. Düzeltmem gereken yerli iletisen kendimi ona göre geliştirebilirim.
@Guneyz; Oranlı çalışmaya çalıştım ama olmadı galiba. Biraz kalabalık bir anasayfa var evet. Teşekkürler yorumunuz için.
@tanergokbulak; Değerli yorumun için teşekkür ederim. Yoruma dikkat edeceğim.
@x0rz; Aslında yorum kısmında ki amacım premium üyelik. yorum kısmında premium üye sahipleri istediği arka plan ve yazı rengini seçebilme özelliğini düşündüm. Yorumun için teşekkürler dikkate alacağım.
@SingleMore; Değerli önerin için teşekkür ederim. Dikkate alacağım.
@metecangurel; Teşekkür ederim. Önereceğin yazı fontu varsa deneyebilirim.
@cadaveria; Artık herkes koyu tema kullanıyor diye biraz gri , siyah yoğun olarak kullandım. renk katması için ise pembe tonunda bir renk kullandım. ama söylediklerinizi dikkate alıp güncellemeler yapacağım.
İlk Tasarımım Nasıl ?
9
●464