Yeni Arayüz Çizimim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni Arayüz Çizimim
3
●
373
R10.net
Grafik & Tasarım
UI/UX Tasarım
Yeni Arayüz Çizimim
22-05-2019, 20:54:53
#1
lessworkshop
Merhabalar, Şuan koda döküm aşamasında olan arayüz çizimim.
Detaylı incelemek için buraya veya resim üzerine tıklayınız.
22-05-2019, 21:39:57
#2
MovoCreative
Sunumun girişi çok tanıdık olmuş
22-05-2019, 23:20:20
#3
M_D_5
Bence gayet başarılı bir çalışma olmuş.
22-05-2019, 23:32:12
#4
lessworkshop
MovoCreative adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sunumun girişi çok tanıdık olmuş
Sunumlar birbirine benzeyebiliyor çalışms hakkında yorumunuzu alabilirim 😊
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler