Blog Arayüz Tasarımı (Html-css dökümü) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Blog Arayüz Tasarımı (Html-css dökümü)
4
●
523
R10.net
Grafik & Tasarım
UI/UX Tasarım
Blog Arayüz Tasarımı (Html-css dökümü)
04-09-2016, 19:06:34
#1
TheOttomans
Can sıkıntısından böyle bişey yaptım nasıl olumlu olumsuz eleştrilere açığım
04-09-2016, 20:15:46
#2
Misafir
Bi temaya benzettim ama çıkaramadım bir türlü favcion mudur nedir yada ortaki kare çizgiyi değiştirmelisin
04-09-2016, 22:01:21
#3
TheOttomans
Ody adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bi temaya benzettim ama çıkaramadım bir türlü favcion mudur nedir yada ortaki kare çizgiyi değiştirmelisin
olabilir öyle can sıkıntısından yaptım arada bir temaları inceliyorum benzetme olmus olabilir.
ortada ki kare çizgi hangisi? tam anlayamadım
04-09-2016, 22:04:11
#4
Misafir
Resimlerdeki karelik daha seffaf yada farklı olabilir hocam genel olarak tasarım çok iyi
D5303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
04-09-2016, 22:05:31
#5
TheOttomans
ha tamam şimdi anladım. Teşekkür ederim hocam
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler