• 04-09-2016, 19:06:34
    #1
    Can sıkıntısından böyle bişey yaptım nasıl olumlu olumsuz eleştrilere açığım

  • 04-09-2016, 20:15:46
    #2
    Bi temaya benzettim ama çıkaramadım bir türlü favcion mudur nedir yada ortaki kare çizgiyi değiştirmelisin
  • 04-09-2016, 22:01:21
    #3
    Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi temaya benzettim ama çıkaramadım bir türlü favcion mudur nedir yada ortaki kare çizgiyi değiştirmelisin
    olabilir öyle can sıkıntısından yaptım arada bir temaları inceliyorum benzetme olmus olabilir.

    ortada ki kare çizgi hangisi? tam anlayamadım
  • 04-09-2016, 22:04:11
    #4
    Resimlerdeki karelik daha seffaf yada farklı olabilir hocam genel olarak tasarım çok iyi

    D5303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 04-09-2016, 22:05:31
    #5
    ha tamam şimdi anladım. Teşekkür ederim hocam