• 27-10-2013, 22:53:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Değerli R10 Üyeleri Ben kendimi Web tasarım konusunda geliştirmek istiyorum.
    Amacım;
    PSD olarak bir arayüz çizmek
    Çizdiğim arayüzü Css ye dökmek.
    Yani Yazılım konusuna fazla girmeden sadece çizim yapmak ve CSS ye dökmek.

    Başlangıç olarak bana hangi programı önerirsiniz.?
    Corel Draw mı daha iyi olur yoksa photoshop mu?

    Ayrıca bu istediklerimi Ankara'da İkamet eden alanında gerçekten iyi birisinden özel ders de alabilirim.
    Şimdiden çok teşekkür ederim.
  • 27-10-2013, 22:54:50
    #2
    kesinlikle fireworks kullanmalısın;

    zira oluşturduğun nesnelerin css çıktısı alabilirsin cs6 ile.
  • 27-10-2013, 22:56:18
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ahmetlutfu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle fireworks kullanmalısın;

    zira oluşturduğun nesnelerin css çıktısı alabilirsin cs6 ile.
    Çok teşekkür ederim öneriniz için.
  • 28-10-2013, 01:13:34
    #4
    Yok şu program yok bu program. Photoshopla çizip elinle yazacaksın tek tek. Önce bunu bilerek başlamalısın işe. Ankaraya geldiğimde görüşelim
  • 28-10-2013, 10:49:14
    #5
    Programa güvenerek css dökülmez. Çok çok basit işlerde belki size zaman kazandırabilir ama bir işi hakkıyla yapmak istiyorsanız başından sonuna kadar tüm sürece hakim olmalısınız.

    Global olarak tavsiye edeceğim tasarım programı tabii ki de Photoshoptur. fireworks, illustrator tercihe bağlı kişisel olarak kullanılabilecek programlardır. Zaten bu iş literatürde psd to css olarak geçer.

    Css dökmek için ise notepad dahil bir çok text editor kullanabilirsin. Eğer creative suite satın alırsan zaten dreamweaver kullanırsın. Bir çok açıdan sana kolaylık sağlar.

    Bu konuda da bir çok usta isimler mevcuttur. Fatih Hayrioğlu basit bir anlatım diline sahiptir ve sana çok şey katabilir.
  • 28-10-2013, 17:56:09
    #6
    Heryer arayüz geliştiricisi doldu. Tercihinizi yazılımdan yana kullanın bence.
  • 28-10-2013, 18:02:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Tüm Bilgi veren değerli arkadaşlara teşekkür ederim.
    ssepil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Heryer arayüz geliştiricisi doldu. Tercihinizi yazılımdan yana kullanın bence.
    Hocam Yazılımda kendime güvenmiyorum açıkcası. onun temelinin daha çok olacağı inancındayım. Yani yıllarımı alır.