Değerli R10 Üyeleri Ben kendimi Web tasarım konusunda geliştirmek istiyorum.
Amacım;
PSD olarak bir arayüz çizmek
Çizdiğim arayüzü Css ye dökmek.
Yani Yazılım konusuna fazla girmeden sadece çizim yapmak ve CSS ye dökmek.
Başlangıç olarak bana hangi programı önerirsiniz.?
Corel Draw mı daha iyi olur yoksa photoshop mu?
Ayrıca bu istediklerimi Ankara'da İkamet eden alanında gerçekten iyi birisinden özel ders de alabilirim.
Şimdiden çok teşekkür ederim.
Uzmanlardan PDS + Css + HTML Hakkında Bilgi İstiyorum.
6
●541
- 27-10-2013, 22:54:50kesinlikle fireworks kullanmalısın;
zira oluşturduğun nesnelerin css çıktısı alabilirsin cs6 ile. - 27-10-2013, 22:56:18Üyeliği durdurulduÇok teşekkür ederim öneriniz için.ahmetlutfu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2013, 10:49:14Programa güvenerek css dökülmez. Çok çok basit işlerde belki size zaman kazandırabilir ama bir işi hakkıyla yapmak istiyorsanız başından sonuna kadar tüm sürece hakim olmalısınız.
Global olarak tavsiye edeceğim tasarım programı tabii ki de Photoshoptur. fireworks, illustrator tercihe bağlı kişisel olarak kullanılabilecek programlardır. Zaten bu iş literatürde psd to css olarak geçer.
Css dökmek için ise notepad dahil bir çok text editor kullanabilirsin. Eğer creative suite satın alırsan zaten dreamweaver kullanırsın. Bir çok açıdan sana kolaylık sağlar.
Bu konuda da bir çok usta isimler mevcuttur. Fatih Hayrioğlu basit bir anlatım diline sahiptir ve sana çok şey katabilir. - 28-10-2013, 18:02:52Üyeliği durdurulduTüm Bilgi veren değerli arkadaşlara teşekkür ederim.
Hocam Yazılımda kendime güvenmiyorum açıkcası. onun temelinin daha çok olacağı inancındayım. Yani yıllarımı alır.ssepil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle