• 13-07-2013, 17:58:15
    #1
    Merhaba arkadaşlar, yeni dizayn ettiğim sitemi yayına aldım. Fikrinizi almak istedim. Sizce iş görür mü?

    http://www.rgbwebtasarim.com
  • 13-07-2013, 18:10:25
    #2
    Gayet iyi, elinize sağlık.
  • 13-07-2013, 18:53:29
    #3
    Hocam teşekkür ederim, ayrıca avatarınız dikkatimi çekmedi değil Selametle
  • 13-07-2013, 18:54:16
    #4
    Güzelmiş, ek sayfalarda biraz daha ayrıntı kullanırsan senin yararına
  • 13-07-2013, 21:23:52
    #5
    OzgunWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzelmiş, ek sayfalarda biraz daha ayrıntı kullanırsan senin yararına
    zamanla toparlanacağım teşekkür ederim.
  • 13-07-2013, 22:38:27
    #6
    Kategori Moderatörü
    Anasayfada ki "Kimliğiniz İnternette" blogundaki görsel dışında göze batan birşey yok gayet başarılı olmuş, iyi çalışmalar
  • 15-07-2013, 17:19:44
    #7
    grafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anasayfada ki "Kimliğiniz İnternette" blogundaki görsel dışında göze batan birşey yok gayet başarılı olmuş, iyi çalışmalar
    Teşekkür ederim hocam, değerlendireceğim.
  • 15-07-2013, 17:22:42
    #8
    askinsuak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam, değerlendireceğim.
    Başarılı bir çalışma olmuş elinize sağlık
  • 15-07-2013, 17:25:18
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sitenizde hacklink var kontrol etmenizi öneririm. Sanırım tasarım hazır template veya hazır templateden uyarlanma...