Merhaba arkadaşlar, yeni dizayn ettiğim sitemi yayına aldım. Fikrinizi almak istedim. Sizce iş görür mü?
http://www.rgbwebtasarim.com
Sizce iş görür mü?
12
●735
- 13-07-2013, 21:23:52zamanla toparlanacağımOzgunWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim.
- 15-07-2013, 17:19:44Teşekkür ederim hocam, değerlendireceğim.grafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-07-2013, 17:22:42Başarılı bir çalışma olmuş elinize sağlıkaskinsuak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selametle