• 03-03-2009, 11:22:05
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten cok güzel bir tema
  • 13-03-2009, 02:50:05
    #20
    emek sadece teşekkür ile ödenmez ama yapana da eline sağlık demek gerekir.

    hep bildiğimiz temalar sadece renk konusunda biraz değişiklik var.
    bu yüzden temayı değiştirmeye gerek yok bence.
  • 27-03-2009, 14:04:43
    #21
    teşekkürler