• 04-06-2009, 20:39:09
    #19
    Küçük forumlar için tercih edilebilir.
  • 22-09-2009, 17:29:44
    #20
    eline sağlık
  • 22-09-2009, 17:36:37
    #21
    tema güzel yapan arkadaşın eline sağlık fakat
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sürümü göz ardı edersen yüklenir
    yüklenmesine yüklenirde 3.7.x te gelen özellikleri nasıl kullanırız orası mechul
    güzel tema
  • 06-10-2009, 00:39:01
    #22
    Temadan elinde olan varsa paylaşabilir mi?
  • 27-12-2009, 11:55:15
    #23
    yok mu elinde olan ?
  • 09-04-2010, 02:13:11
    #24
    Üyeliği durduruldu
    konuyu hortlatmak değil tema elinde olan varsa paylaşabilirmi hiç bir yerde bulamıyorum
  • 09-04-2010, 19:37:00
    #25
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Buraya Bakabilrisiniz
  • 30-06-2010, 21:05:26
    #26
    deep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buraya Bakabilrisiniz
    buda uçmuş
  • 01-07-2010, 19:55:40
    #27
    Üyeliği durduruldu
    romeo3734 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buda uçmuş
    bende var hocam msn ekle vereyım