• 14-09-2008, 12:41:31
    #1

    *header kodlandı sıfırdan
    *forumhome
    *footer
    *tcat baslarına kodla bayrak resmi eklendi
    *header'in kopmle PSD'dosyasını verdim


    Download
  • 19-09-2008, 22:43:52
    #2
    Çok güzel tema olmuş ama kimse yorum yazmamış eline sağlık
  • 26-09-2008, 01:45:00
    #3
    kesinlikle mükemmel olmuşş kardeşim emeğine sağlık...
  • 26-09-2008, 01:48:41
    #4
    mükemmel bir tema ellerine sağlık
  • 28-09-2008, 00:06:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    header süper çok hoşuma gitti teşekkürler
  • 12-10-2008, 14:49:12
    #6
    müthiş olmus tesekkurler eline saglık