Vbulletinde cok yeniyim hatta daha yeni kurdum

Ama sunu anlamadım. Mesela r10 net in her menüsü türkçe benimkiler ingilizce bunu nasıl değiştirirm
Yukarıdaki kontrol paneli,yeni mesajlar...vs bunları türkçe yapmak itiyorum

Butonlarıda kendi cabamla değiştireceğim

Yada bunları hazır bulabileceğim yerler varmı ?
yani dürek türkçe tema olan bir yer
3,7,0 vbulletin için gerekiyor..
Aslında r10 net gibi istiyorum renkleri felanda