• 09-05-2008, 14:44:57
    #1
    Merhaba

    Vbulletinde cok yeniyim hatta daha yeni kurdum

    Ama sunu anlamadım. Mesela r10 net in her menüsü türkçe benimkiler ingilizce bunu nasıl değiştirirm

    Yukarıdaki kontrol paneli,yeni mesajlar...vs bunları türkçe yapmak itiyorum

    Butonlarıda kendi cabamla değiştireceğim

    Yada bunları hazır bulabileceğim yerler varmı ?

    yani dürek türkçe tema olan bir yer

    3,7,0 vbulletin için gerekiyor..

    Aslında r10 net gibi istiyorum renkleri felanda
  • 09-05-2008, 15:57:24
    #2
    Konuyu yanlıs yere actım sanırım. Silinmesini arz ederim... (özür dilerim)