arkadaslar merhaba.ben phpfoxu azerbaycan diline cevirmek istiyorum.fakat xml dosyasina utf8 yapip azericeye cevirme yapiyorum.bunlar normal oluyor.fakat sitede turkce karakterler ? isareti gibi gozuuyor.simdi ben xml dosyasinda tr karakterleri html kodlarla yazmaliyim
Sorum Su:Bunun Baska Yolu Varmi Kolay Yol?