• 06-11-2012, 12:00:50
    #64
    tebrikler. çok güzel bir çalışma olmuş. elinize sağlık.
  • 06-11-2012, 12:18:22
    #65
    Üyeliği durduruldu
    güzel birşey
  • 06-11-2012, 12:23:35
    #66
    Üyeliği durduruldu
    namiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    azerbaycan ve bazı diğer ülkelerden sistemi kullanan siteler var yabancılar bile baya ilgi gösterdi demek script olsa herkes kullancakdı gibi arkadaşlar yabancı kanallar kısmını paylaşmıcam nedenini sorarsanız öyle kişiler varki kullanan adam komple değişmiş ben yaptım gibi olmuş + site takliti bile cıkmış tivi3 net gibi ) neyse tv izleme bg resmi değiştim geçen bir arkadaş benden aldın yazmış çok güldüm ama sinek misali neyse hayırlı işler r10 ailesi s.a
    Adam gibi cümle kuracakmısınız yoksa ben gereğini yapayım mı ?
  • 06-11-2012, 12:30:44
    #67
    teşekkürler, demo çok canlı
  • 07-11-2012, 06:18:26
    #68
    Üyeliği durduruldu
    GokhanKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam gibi cümle kuracakmısınız yoksa ben gereğini yapayım mı ?
    ya sen kimsin ben onu anlamadım kene gibi yapışdın uzakdur kardeşim benden yazma bana yalandan benim üzerimden hit almaya çalışma şakamısın nesin mod arkadaşlar bu adam sataşmalarına seyircimi kalıcaksınız =?
  • 07-11-2012, 09:09:28
    #69
    <Elinize sağlık umarım daha geliştirirsiniz
  • 07-11-2012, 17:33:12
    #70
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler
  • 07-11-2012, 18:09:34
    #71
    Üyeliği durduruldu
    prAmid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <Elinize sağlık umarım daha geliştirirsiniz
    sağolasın geliştirme derken belki sinema kanalları yayını veya dijitürk yayını yapılabilir fakat bunlar sürekli online olmak isteyen bişe yani maç yayını yapmak için maçlar başlamadan pc başında olmak lazım buda benim işim değil
  • 17-11-2012, 06:51:55
    #72
    Üyeliği durduruldu
    Bozdag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler
    güle güle kullanın