• 07-09-2012, 18:22:19
    Bizzat ben kendim kurdum kurması basit server 2008 .net 2 3.5 4 yüklü olması lazım
  • 30-09-2012, 02:18:50
    indirme linki yokmu yoksa benmi göremiyorum yardımcı olabilecek varmı acaba
  • 04-10-2012, 15:57:46
    aspx olmasaydı güzel portalmış
  • 10-10-2012, 13:12:15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Esunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sistemi kurabileni ben göremedim..
    Görebilmeniz için bir kaç örnek vereceğim;

    http://www.trakhaber.com/
    http://www.konyafisilti.com/
    http://www.haberkrali.com/
    http://yeniceobam.net/
    http://www.bartintimes.com/
    http://www.kazancibucakhaber.com/

    Aşağıdaki siteyi kuranlar, sadece kurmak ile kalmamış kendi çaplarında editleme bile yapmışlar...
    http://usakilkhaber.com/

    Orhan_GUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizzat ben kendim kurdum kurması basit server 2008 .net 2 3.5 4 yüklü olması lazım
    teşekkür ederim...

    DenNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    indirme linki yokmu yoksa benmi göremiyorum yardımcı olabilecek varmı acaba
    www.baymyo.com adresinden yeni ücretsiz versionumuzu indirebilirsiniz.. aradığınız sorulara yanıt bulabilirsiniz..

    kurulumu ile ilgili resimli ve videolu anlatım için.. sitemize yada..

    www.mustafayasarozkan.com adresine bakabilirsiniz..

    NoxanSatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aspx olmasaydı güzel portalmış
    düşüncenize saygım sonsuz ama bizim mutfağımızda php yok.. son çıkardığımız ücretli sürümümüz de ise tamamen mükkemmel bir yapı oluşturduk mysql ve asp.net ile tasarladık ana sayfayı veritabanından bağımsız kıldık, seo konusunda tamamen aranını yaptık..

    yeni sürüm tam anlamıyla kısa süre içerisinde yenilecek web sitemizde...

    Modexi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzelmiş hocam bayıldım windows sunucu alır almaz iletişime geçmek isterim sizle
    teşekkür ederim

    --

    baymyo yazılım ve teknoloji merkezi ekibi tarafından bilgilendirildiniz..
  • 11-10-2012, 22:15:35
    Gerçekten güzel bir script.
  • 12-10-2012, 17:06:59
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    başarılı bir çalışma olmuş eline sağlık çok kullanıcı olacak
  • 12-10-2012, 19:39:40
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bi script nasıl indirecez.
  • 12-10-2012, 19:43:33
    Kendi Sayfasında İndirme Linki Var Projeler Kısmında
  • 13-10-2012, 09:55:25
    Kurulum Konusunda Yardımcı Olabilecek Olan Varmı ?